خدمات cnc سه محور در مجموعه ی میثم دارو پلاست به بهترین نحو ممکن انجام می گیرد. میثم دارو پلاست یکی از شرکت های برجسته و باتجربه در زمینه ارائه خدمات خدمات cnc سه محور می باشد. به کمک دستگاه فرز سی ان سی، مدل سازی انواع فلزات نرم و انواع فرم ها صورت می گیرد. در این مجموعه برای انجام خدمات CNC سه محور دقت بالایی صرف می شود و امکان ساخت انواع طرح مورد نظر بدون محدودیت امکان پذیر می باشد.

دستگاه سی ان سی وسیله ای است که می توان با آن قطعاتی با اندازه دقیق و سرعت بالا تولید کرد. جنس قطعات می تواند از چوب یا فلز باشد. ارائه خدمات فرز CNC سه محور یکی از مواردی است که در مجموعه میثم دارو پلاست انجام می گیرد.

 

cnc سه محور

خدمات فرز cnc

یکی از نکات مهمی که باید به آن توجه کنید، این است که برای واگذاری طرح های خود به شرکت های ارائه دهنده خدمات فرز سی ان سی حتما باید یک مجموعه ی معتبر را انتخاب کنید. مجموعه ای که با وجود نیروهای مجرب، بتواند قطعاتی با دقت و سرعت بالا تولید کند. شرکت میثم دارو پلاست با داشتن نیروی مجرب و کار درست و بهره مند بودن از تجربه و دانش روز و همچنین داشتن ماشین آلات تخصصیمی تواند برای ساخت قالب های صنعتی به شما کمک کند.

طرز کار فرز سی ان سی بدین گونه است که قطعه کار روی میزثابت میماند ،ابزار در ابزار گیر دستگاه و محور چرخش پیدا میکند. واحد ماشینکاری شرکت میثم دارو پلاست با داشتن ماشین آلات به روز سه محور cnc و چهار محورcnc و ابزار آلات دقیق ماشینکاری آماده ارائه خدمات cnc سه محور و چهار محور می باشد. این مجموعه می تواند خدمات فرز cnc سه محور را تا ابعاد دو متر و وزن سه تن انجام دهد.

تولید اجسام و قطعات مورد استفاده با تراشیدن و براده برداری از یک جسم اولیه صورت گرفته است. یکی از روش های براده برداری که به صورت حرکت دورانی انجام می گیرد، توسط ماشین فرزکاری می باشد.

ماشین فرزکاری چیست

ماشین فرزکاری ابزاری است که از آن برای ایجاد شکل پیچیده بر روی قطعه های فلزی یا مواد جامد مانند پلاستیک به کار می رود. طرز کار این دستگاه طوری است که ابزار برش چرخیده و از قطعه بار برمی دارد و قطعه بر روی میز قرار می گیرد که می توان آن را حرکت داد.

فرز سی ان سی، سه محور حرکتی دارند. تفاوت دستگاه تراش با دستگاه فرز در یک محور عمودی اضافه می باشد. به وسیله فرز سی ان سی می توان عملیات گونیا کردن ،صفحه کردن،ساعت کردن، شیارتراشی، رزوه تراشی،پله تراشی، تقسیم بندی و … انجام داد.

ماشین فرزکاری چیست

در دستگاهفرز سی ان سی، سه محور x.y.z وجود دارد. برخلاف تصور عموم محور z بدون حرکت جانبی باقی می ماند. ماشین ابزار cnc دستگاهی است که حرکت ابزار بر روی قطعه کار توسط برنامه کنترل می گردد. این دستگاه بر خلاف دریل است. دریل نوک ابزار را در راستای محور به قطعه وارد می شود و در ابزار برشی فرز،دستگاه به طور معمول با زاویه 90 درجه بر روی قطعه کار می کند و موجب خروج سفاله از قطعه می گردد.

انواع ماشین فرز cnc

ماشین فرز سی ان سی بسته به محور اصلی تیغه طبقه بندی می شوند. اگر تیغه آن افقی باشد، ماشین فرز افقی و اگر تیغه عمودی باشد. ماشین فرز عمودی نام می گیرد. در ماشین فرز افقی حرکت دورانی از یک ترانسمیشن یا از یک موتور و جعبه دنده بگیرد که برای کارهای سری و تک‌سازی بکار می‌رود.

ماشین فرز عمودی نیز در فرم دادن، کف تراشی و تک سازی که با فرز افقی امکان پذیر نیست، استفاده می گردد. سر فرزگیر قابلیت چرخش 45 درجه در دو جهت دارد. میز این ماشین نیز دارای سه حرکت طولی و عرضی و عمودی است که با دست یا خودکار عمل می شود.

ماشین فرز همه کاره نیز نوع دیگری از ماشین هاست. که در آن یکسری دستگاه اضافه وجود دارد. از ان به جای ماشین فرز عمودی استفاده می گردد. این ماشین می تواند به صورت 45 درجه به چپ یا راست حرکت کند. برای کارهای پیچیده مانند پیچ تراشی، خار تراشی، دنده تراشی از ماشین فرز ویژه استفاده می گردد.

ساختار و اجزای ماشین های فرز cnc

در تمامی دستگاه های فرز یک محور وجود دارد که از آن برای چرخاندن ابزار استفاده می شود. ماشین فرز در سه گروه کلی طبقه بندی می شود.

خدمات فرزکاری cnc در شرکت میثم دارو پلاست

خدمات فرزکاری cnc در شرکت میثم دارو پلاست

مشاوره در زمینه طراحی و ساخت قطعات صنعتی

طراحی و مهندسی معکوس و ساخت قطعات صنعتی

مزایای ماشین فرز CNC

امکان ایجاد طرح های پیچیده

کنترل دستگاه توسط افراد کم تجربه

ایمنی بالا برای کاربر

ویرایش طرح قبل از اجرا توسط کنترلر

ماشین کاری دائم در 24 ساعت روز

امکان ماشین کاری با دقت و سرعت بالا

شبیه سازی و عملیات ماشین کاری قبل از اجرا توسط کنترلر

خدمات فرز CNC سه محور

خدمات فرز CNC سه محور و چهار محور که در شرکت میثم دارو پلاست انجام میگیرد به شرح زیر است:

قبل از ان لازم است بگوییم که شرکت میثم داروپلاست، یکی از برترین فعالان در این زمینه می باشد. شرکت معتبر در زمینه ماشینکاری است و با داشتن نیروی کار مجرب و کارآمد، و دستگاه های پیشرفته می تواند قطعات صنعتی مورد نیاز شما را در سخت ترین و پیچیده ترین طرح ها تولید کرده و با قیمت مناسب به شما عرضه کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان و راهنمایی بیشتر می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید. در ادامه مجموعه خدمات فرز cnc سه محور را برای شما بازگو می کنیم.

میثم دارو پلاست به شما در زمینه طراحی و ساخت قطعات صنعتی به طور رایگان مشاوره می دهد.

خدمات فرز CNC سه محور

_طراحی و مهندسی معکوس و ساخت انواع قطعات صنعتی مورد نیاز شما یکی دیگر از خدمات مجموعه ی ما می باشد.
– ساخت انواع قطعات خطوط تولید داروسازی ،صنایع بسته بندی و غذایی
– تولید انواع قطعات مخابراتی از قبیل جعبه، کیس و رک های مخابراتی
– ساخت آنتن های موجبری، هورن و رفلکتوری و …

از دیگر خدمات فرز CNC سه محور است.

شرکت میثم دارو پلاست توانایی ارائه خدمات CNC سه محور به صورت ستعتی و پروژه ای را به قطعه سازان و قالب سازان گرامی دارد.

خدمات cnc سه محور استاندارد

میثم پلاست با داشتن بهترین و به‌روزترین ماشین آلات سه محور cnc و داشتن ابزار آلات دقیق ماشین کاری آماده ارائه خدمات فرزکاری می‌باشد. این مجموعه تمامی خدمات cnc سه محور استاندارد را به بهترین شکل ممکن با دقت عمل بالا انجام می‌دهند. ارائه خدمات خدمات cnc سه محور استاندارد من جمله طراحی و ساخت اشکال یونولیتی، ساخت قالب وکیوم فرمینگ، تزریق پلاستیک، براده برداری از سطوح فلزی و سوراخکاری در ابعاد کوچک و بزرگ در مجموعه میثم پلاست با بالاترین میزان دقت و معقول ترین هزینه انجام خواهد گرفت.

نحوه کار فرز سی ان سی سه محور بدین گونه است که قطعه کار روی میز ثابت مانده و ابزار گیر دستگاه و محور چرخش دارند. تمامی مراحل خدمات cnc سه محور به صورت استاندارد انجام می گیرد. و در نهایت همه اجسام و قطعات مورد نیاز که به وجود می‌آید. به بهترین شکل ممکن خواهند بود. یکی از روش هایی که خدمات cnc سه محور استاندارد بر پایه آن صورت می گیرد، تراشیدن یا براده برداری از جسم اولیه است. این حرکت به صورت دورانی انجام می گیرد.

خدمات cnc سه محور استاندارد

فرز cnc سه محور دارای محور های حرکتی است. تفاوت دستگاه تراش با دستگاه فرز در یک محور عمودی اضافه است. من جمله خدمات دیگر cnc سه محور استاندارد انجام عملیاتی مانند گونیا کردن، ساعت کردن، شیار تراشی، صفحه کردن، په تراشی، تقسیم بندی و رزوه تراشی است.

تفاوت ماشینکاری cnc با ماشینکاری دستی

ماشین کاری امروزه با استفاده از دو روش صورت می گیرد. اما تفاوت هایی بین این دو روش وجود دارد و اخیرا استفاده از ماشین کاری cnc از صنعت ماشیکاری دستی پیشی گرفته است. من جمله تفاوت ماشینکاری cnc با ماشینکاری دستی این است. قطعات تولید شده با ماشینکاری cnc بی نقص تر بوده چرا که کاملا به روش اتوماسیون تولید قطعه شکل گرفته است. در دل این تفاوت ها می توان مزیت استفاده از ماشینکاری cnc را نیز متوجه شد.

چند مورد از تفاوت ماشینکاری cnc با ماشینکاری دستی را در ادامه بیان می کنیم:

کاهش هزینه ها: لازم است که در ماشینکاری دستی یا سنتی از نیروهای انسانی استفاده شود. تمامی این نیروها باید آموزش دیده باشند و مهارت و دانش زیادی از ماشینکاری دستی داشته باشند. اما در مقابل ماشینکاری cnc با استفاده ازه یک برنامه نرم افزاری کنترل شده و کار کردن با آن به دانش کمتری نیاز دارد. آموزش کار با آن آسان بوده و خطاهای احتمالی نیز تا حد زیادی کاهش پیدا می کند.

کیفیت بالا: ماشینکاری دستی برای انجام پروژه هایی مناسب است که حجم کمی دارند. برای تولید چند صد قطعه فلزی و چه بسا بیشتر نیاز به یک دستگاه سی ان سی است که بتواند دقت عمل بالایی داشته باشد.

تکثیر قطعات: با استفاده از ماشینکاری cnc می توان در سرعت پایین قطعه هایی یکسان را تولید کرد. انجام این کار با استفاده از ماشینکاری سنتی و دستی غیرممکن است.

تفاوت ماشینکاری cnc با ماشینکاری دستی

بزرگترین تفاوت ماشینکاری cnc با ماشینکاری دستی

بزرگترین تفاوت ماشینکاری cnc با ماشینکاری دستی که به یک مزیت هم تبدیل شده این است. که می توان از هر نوع ماده با هر جنسی از جمله فولاد، کف، پلاستیک حساس و چوب قطعه تولید کرد. دقت زیاد، درستی، سرعت عمل بالا، تولید محصول زیاد ر کمترین زمان ممکن از جمله مزیت های این دستگاه است.

از دیگر تفاوت ماشینکاری cnc با ماشینکاری دستی این است. که در روش ماشینکاری سی ان سی نیازی به مواد اولیه نیست. می توان قطعات پیچیده و سخت را به راحتی با ماشینکاری cnc تولید کرد. قطعات 3 بعدی، 4 بعدی و حتی 5 بعدی با این دستگاه به راحتی تولید می شوند. در کل با استفاده از ماشینکاری سی‌ان‌سی می توان هر قطعه ای را در سریعترین زمان ممکن تولید کرد.

مهم ترین کاربرد cnc سه محور

ماشین های دارای خدمات cnc سه محور با توجه به سرعت و کارایی، در بسیاری از بخش های صنعت تولید استفاده می شود. برخی از مصرف‌کنندگان نیز ممکن است از آنها برای پروژه های DIY ساده خود استفاده کنند. رایج ترین کاربرد ماشینکاری چند محوره تولید اشیاء سه بعدی پیچیده مانند پره های توربین است. به همین دلیل است. که در صنعت هوا فضا بسیار محبوب است. سایر صنایعی که ماشینکاری چند محوره به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد عبارتند از:

صنعت هوانوردی

دفاع ملی

رشته پزشکی

صنعت خودرو

انرژی و نیرو

قالب سازی

دستگاه cnc سه محوره همچنین به دلیل سرعت آن اغلب در تولید نمونه های اولیه و قطعات تولید کوتاه مدت استفاده می شود. ماشینکاری چند محوره همچنین می‌تواند برای تولید قطعاتی که نیاز به برش فضای داخلی دارند، استفاده شود، جایی که دستگاه 3 محوره قادر به دسترسی به آن نیست.

مهم ترین کاربرد cnc سه محور

مزایای فیزیکی دستگاه cnc سه محور

در بازار امروز، صنعت تولید خواسته های زیادی دارد که باید با آنها همراه شود. صنعت تولید باید سازگار، انعطاف پذیر و کارآمد باشد تا بتواند با خواسته های امروزی مطابقت داشته باشد. به همین دلیل است که شرکت‌های بیشتری به ماشین‌های فرز CNC روی می‌آورند که قابلیت‌های سه محوره را ارائه می‌دهند.

  1. راندمان بالا

مرکز ماشینکاری CNC می تواند پردازش را در یک زمان کامل کند و می تواند چندین سطح را در یک زمان پردازش کند. اگر برای پردازش سه بعدی استفاده شود نسبت به سایر تجهیزات کارآمدتر است.

  1. دقت بالا

میز کار تجهیزات را می توان به طور خودکار ثابت کرد و دقت را می توان تا 0.01 میلی متر یا کمتر حفظ کرد که کیفیت محصول را تا حد زیادی بهبود می بخشد.

قیمت فرز cnc سه محور

قیمت گذاری این دستگاه به مواردی همچون. استراتژی شرکت تولیدکننده، نوع ساخت، نوع کنترلر، قطعات مکانیکی و الکتریکی به کار رفته در ساخت دستگاه cnc سه محور و… بستگی دارد. که تاثیر بسزایی در قیمت آن خواهد داشت برای مثال قیمت دستگاه خدمات cnc سه محور به مراتب بیشتر از دستگاه cnc سه محور معمولی است. یکی از مهم ترین نکاتی که هنگام خرید دستگاه cnc سه محور مورد توجه قرارگیرد:
1) تحقیق و بررسی از مصرف کنندگان این دستگاه و آگاهی از کیفیت و کارکرد آن

2) به دنبال برند معتبر برای خرید دستگاه باشید. چه خارجی چه داخلی زیرا برندهای معتبر بیشتر به دنبال تاییدیه مشتریان خود هستند. تا قیمت گذاری روی آن. از این رو برندهای معتبر و بزرگ برای تولید و ساخت دستگاه cnc 3 محور به دنبال بهترین قطعات برای ساخت دستگاها هستند.

قیمت فرز cnc سه محور

نتیجه گیری

بنابراین پی بردید که دستگاه های cnc سه محور با توجه به مزایا و کاربردهایی که دارند در جهان امروز بسیار مورد توجه و استفاده قرار گرفته است. البته وجود خدمات cnc سه محور در این دستگاه ها در روند افزایش کاربرد آن بی‌تاثیر نبوده است. دقت داشته باشید. که در خرید این دستگاه مهم ترین ملاک خود را کیفیت و برند تولیدکننده در نظر بگیرید. این نکته را بدانید که قبل از خرید دستگاه باید به طور کامل و دقیق آگاهی کار با آن و آشنایی با تمام قطعات و عمکلرد دستگاه را داشته باشید.